مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-12اقتصادي

مشکل آب شرب روستای کاج به زودی حل می شود


سرپرست فرمانداری اردل با اشاره به چالش آب شرب در روستای کاج در شهرستان اردل، گفت: پروژه انتقال آب از باغ رستم به کاج کلید خورده است تا مشکل آب شرب این روستا حل شود.

- بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری یعقوب شکوهی در تشریح خدمات دولت سیزدهم در شهرستان اردل با اشاره به اینکه امکانات درمانی در این شهرستان مطلوب است، اظهار کرد: این شهرستان همچنین به بیماران شهرستان های مجاور نیز خدمات درمانی ارائه می کند، در دولت سیزدهم یک دستگاه سی تی اسکن به ارزش 15 میلیارد تومان در بیمارستان این شهر مستقر شده و به زودی به بهرداری می رسد.

سرپرست فرمانداری اردل در خصوص پروژه تونل گورمیزه، توضیح داد: در صورت افتتاح و بهره برداری از این پروژه شهرستان اردل از بن بست خارج می شود، در حال سه پیمانکار در این تونل در حال فعالیت هستند، اعتبارات هنگفتی برای این پروژه مورد نیاز است.

وی افزود: در پروژه فاضلاب شهر اردل دارای اعتبار ملی است، این پروژه چند سال راکد بود، زیرا برای بحث تملک زمین مورد نیاز برای احداث تصفیه خانه با مشکل مواجه بودیم، چند جلسه با کشاورزان برگزار و مشکل تملک مرتفع شد، در حال حاضر عملیات عمرانی آغاز شده است و حدود دو میلیارد و 300 میلیون تومان برای تملک هزینه شد، همچنین دو میلیارد تومان از سهم اعتبارات در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب روستای کاج به زودی حل می شود

مشکل آب شرب روستای کاج به زودی حل می شود