مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-12سياسي

حرکت لاک پشتی پروژه 14 ساله کریدور شمال استان همدان


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حرکت لاک پشتی پروژه 14 ساله کریدور شمالی استان همدان اظهار کرد: زمانی که این طرح به پایان برسد و مردم از آن منتفع شوند می توان با صراحت گفت در رابطه با این پروژه کاری انجام شده است.

- حسن لطفی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: طرح کریدور شمال استان از مهمترین طرح های شهرستان رزن بوده که بهره برداری از آن نقش مهمی در کاهش بارترافیکی و توسعه اقتصادی این شهرستان خواهد داشت.

وی با اشاره به کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این طرح در سال 89 تصریح کرد: پروژه کریدور شمالی همدان به طول 81 کیلومتر از چهار شهرستان فامنین، درگزین، رزن و کبودراهنگ عبور کرده و آزادراه همدان- ساوه را به شیرین سو - زنجان متصل می کند.

لطفی پیشرفت فیزیکی این طرح را طی این مدت تنها 50 درصد دانست و خاطرنشان کرد: در طول این سال ها با وجود بازدیدهای چندین باره وزیر و معاونان وزیر دوره های مختلف از این طرح و اخذ دستورات و اعتبار و نیز هر کار دیگری که می توانستیم انجام دهیم اما این طرح متأسفانه همچنان حرکت لاک پشتی خود را دارد و با سرعت کمی در حال اجراست.

وی گفت: اگر برای این طرح شاخص هر میزان و هر چند بار اعتبار اختصاص داده شود اما تخصیص نداشته باشد، فایده ای ندارد و اگر تخصیص هم داشته باشد وقتی کاری انجام نمی شود و طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت لاک پشتی پروژه 14 ساله کریدور شمال استان همدان

حرکت لاک پشتی پروژه 14 ساله کریدور شمال استان همدان