مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-12سياسي

نشست مشترک امیر عبداللهیان و خزعلی


نشست مشترک وزیر امور خارجه با معاون رییس جمهور در امور زنان با هدف بررسی آخرین مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر و از جمله سیاست دوگانه برخی کشورهای غربی استفاده ابزاری از حقوق بشر و آثار تحریم بر جامعه زنان و کودکان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار زنان و خانواده خبرگزاری فارس، در نشستی که با حضور حسین امیرعبداللهیان و انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان در محل وزارت خارجه برگزار شد، کاظم غریب آبادی معاون بین الملل و رییس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان مجلس ، الهام امین زاده حقوقدان ، زهره اللهیان رییس کمیته حقوق بشر مجلس نیز حضور داشتند.

همچنین از وزارت امور خارجه، علی باقری معاون سیاسی، الهه عطایی مشاور زنان رییس مجلس، مرضیه افخم مدیرکل زنان و حقوق بشر وزارت امورخارجه و جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را در این نشست همراهی کردند.

در این نشست آخرین مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر و از جمله سیاست دوگانه برخی کشورهای غربی استفاده ابزاری از حقوق بشر ، آثار تحریم بر جامعه زنان و کودکان ، آثار تحریم های دارویی آمریکا و غرب بر بیماران پروانه ای و دیگر موارد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک امیر عبداللهیان و خزعلی

نشست مشترک امیر عبداللهیان و خزعلی