مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-12حوادث

انهدام باند قاچاق اسلحه جنگی در ثلاث باباجانی


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق اسلحه جنگی در ثلاث باباجانی و کشف 24 قبضه اسلحه طی روزهای گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران انتظامی ثلاث باباجانی مبنی بر ورود تعدادی اسلحه جنگی از آن سوی مرزها به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با دریافت این گزارش اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با تحقیقات بسیار موفق به شناسایی 2 عضو باند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال و جابه جایی سلاح های غیرمجاز به یکی از روستاهای شهرستان بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: 2 عضو باند قاچاق سلاح زمانی که خود را تحت تعقیب پلیس دیدند با پرتاب محموله به زمین های اطراف و با استفاده از تاریکی هوا و شناختی که از منطقه داشتند موفق به فرار شدند.

جاویدان با تاکید بر اینکه کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در ادامه و طی بازرسی های انجام گرفته 10 قبضه اسلحه کلت کمری کشف کردند.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا و طی روزهای گذشته نیز 24 قبضه اسلحه و 14 هزار و 250 عدد فشنگ از 2 باند دیگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق اسلحه جنگی در ثلاث باباجانی

انهدام باند قاچاق اسلحه جنگی در ثلاث باباجانی