مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-12ورزشي

پدیده حمایت از فلسطین در جام جهانی پیام روشنی برای «اسراییل» دارد


خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی 2022 قطر اشاره کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عوزی دان، خبرنگار صهیونیست که از سوی روزنامه هاآرتص به قطر سفر کرده، در گزارشی با اشاره به حمایت های گسترده از فلسطین در جریان برگزاری جام جهانی 2022 قطر، از این رخداد به عنوان یک پدیده نام برد که پیام های روشنی به سران تل آویو مخابره کرده است.

وی در این باره اذعان کرد: موضوع تنها به اهتزاز پرچم فلسطین در خیابان ها و استادیوم های دوحه منحصر نمی شود، بلکه پارچه نوشته و بیلبوردهایی با خط درشت در ورزشگاه های قطر نصب شده که روی آنها عبارتFREE PALESTINE (فلسطین باید آزاد گردد) درج شده، اقدامی که با استقبال گسترده هواداران جام جهانی همراه شده است.

عوزی دان در ادامه به عدم وجود پرچم رژیم صهیونیستی در میان پرچم های به اهتزاز درآمده در قطر، اشاره کرد و گفت: در جام های جهانی قبلی پرچم ما برافراشته می شد و به نظر من مقامات اسراییلی باید در زاین زمینه کاری می کردند، چون این موضوع در ابتداد موجب ناراحتی ما شد.

وی افزود: البته ما اکنون دریافتیم که مقامات اسراییلی واقعیت موجود را به درستی درک کرده و می دانستند که در میان افکار عمومی جهان به ویژه عرب ها و مسلمانان از چه جایگاهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده حمایت از فلسطین در جام جهانی پیام روشنی برای «اسراییل» دارد

پدیده حمایت از فلسطین در جام جهانی پیام روشنی برای «اسراییل» دارد