مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-12اجتماعي

هر مدرسه یک پایگاه هلال احمر/ طرح دادرس چه ویژگی هایی دارد؟


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: دانش آموزان در هر مدرسه دوره های آموزش کمک های اولیه، تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، اطفای حریق و موضوعات مشابه را آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هر مدرسه یک پایگاه هلال احمر برای داوطلبان هلال احمر که هدفشان آمادگی هر چه بیشتر در برابر بلایای طبیعی است؛ آمادگی مدارس نقش پررنگی دارد.

به همین منظور مهر ماه امسال بود که مسئولان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش کشور در تفاهم نامه ای دوره های آموزش کمک های اولیه دادرس را آغاز و از کتاب آموزشی دادرس رونمایی کردند.

رییس جمعیت هلال احمر در حاشیه مراسم این تفاهم نامه از برنامه ریزی برای آموزش 16 میلیون دانش آموز در قالب طرح دادرس خبر داده و گفته بود: بعد از آموزش دانش آموزان نوبت یک میلیون معلمی می شود که در مدارس فعالیت دارند.

آن طور که کولیوند وعده داده است؛ معلمان برگزیده با دریافت گواهینامه مربیگری جمعیت هلال احمر می توانند تربیت و مهارت آموزی بسیاری از افراد جامعه را به عهده گیرند و در مواقع بحران و پس از بلایای طبیعی یاری رسان مردم محلات خود باشند.

هر جا یازده نفر انسان زندگی می کنند یک نفر باید با آموزش های کمک های اولیه آشنا باشد محمد گل فشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر مدرسه یک پایگاه هلال احمر/ طرح دادرس چه ویژگی هایی دارد؟

هر مدرسه یک پایگاه هلال احمر/ طرح دادرس چه ویژگی هایی دارد؟