مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-12اقتصادي

VPS چیست و چه کاربردی دارد؟


تقاضای خرید سرور مجازی با گسترش تعداد سازمان ها و استارت آپ ها روز به روز در حال افزایش است و کاربران با توجه به میزان مصرف خود از منابع، به دنبال تست سرور مجازی رایگان می باشند تا بتوانند در هنگام خرید بهترین ارائه دهنده سرور مجازی VPS را انتخاب نمایند.

- با این حال شاید برای برخی نیز سوال باشد که VPS چیست و چه کاربردی دارد، در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسیاتک، سرور مجازی یا (Virtual Private Server) VPS یک سرور فیزیکی است که از طریق HyperVisor به چند سرور مجازی تقسیم می شود و به صورت اختصاصی با سیستم عامل دلخواه، IP ثابت و میزان دلخواه RAM ،CPU و DISK به کاربر تحویل داده می شود.

بدین صورت کاربران با خرید سرور مجازی، به ازای منابعی که انتخاب کرده اند، از سرور اصلی خدمات دریافت می کند.

سازمان ها برای پردازش داده ها و اطلاعات خود مستلزم به خرید سرور مجازی می باشند تا بتوانند بدون داشتن محدودیت، داده ها و اطلاعات خود را در سرور پردازش نمایند.

سرور مجازی با در اختیار گذاشتن میزان منابع انتخابی کاربران از طریق شبکه، تمامی داده هایی که در این فضا قرار گرفته اند را در سریع ترین زمان ممکن با دسترسی های متنوع به مخاطبان ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

VPS چیست و چه کاربردی دارد؟

VPS چیست و چه کاربردی دارد؟