مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-12اقتصادي

کاهش آلودگی هوا در فصل سرما با استفاده از انرژی خورشیدی


یک کارشناس انرژی با بیان اینکه مصرف انرژی در خانه ها برای تولید آب گرم و سوزاندن گاز در نیروگاه ها برای تولید برق از عوامل موثر بر تکثیر آلایندگی و آلودگی هوا است، - اظهار کرد: با جای گذاری پنل های فتوولتاییک و آبگرم کن های خورشیدی می توانیم تاثیر بسیاری بر کاهش آلودگی بگذاریم همچنین با فروش انرژی تولیدی به وزارت نیرو صرفه اقتصادی ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به تاثیراتی که سوخت های فسیلی بر آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی می گذارند و به تبع آن با تغییرات شدید اقلیمی مشکلاتی از قبیل خشکسالی، کم بارشی، بیابان زایی و.

اتفاق می افتد، تولید انرژی از طریق بهره گیری از انرژی خورشیدی، تولید سیستم های انرژی تجدیدپذیر و استفاده از باد و خورشید از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوید باقری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از انرژی خورشیدی به دو شیوه پنل های فتوولتاییک (تبدیل انرژی خورشیدی به جریان برق) برای تولید برق و آبگرمکن های خورشیدی برای تولید آب گرم می توانیم در ساختمان ها استفاده کنیم ، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای ایران نسبت به کشورهای دیگر در دریافت انرژی خورشیدی و شدت بالای آن می توان اقدامات مناسبی در زمینه دریافت و تبدیل انرژی به وسیله خورشید انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی هوا در فصل سرما با استفاده از انرژی خورشیدی

کاهش آلودگی هوا در فصل سرما با استفاده از انرژی خورشیدی