مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-12اقتصادي

شهردار زنجان: نهضت آسفالت قسمتی از پروژه های عمران شهری است


شهردار زنجان با اشاره به آسفالت ریزی گسترده در معابر شهر زنجان گفت:بیش از 300 میلیارد تومان برای آسفالت ریزی هزینه شده است.

- علیرضا فیروزفر شهردار زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه نهضت آسفالت قسمتی از پروژه های عمرانی شهر را شامل می شود، گفت: نهضت آسفالت از بهمن ماه سال قبل در شهر زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به حجم بالای مطالبات مردمی در ارتباط با مناسب سازی آسفالت در معابر مختلف شهر افزود: در این رابطه دو کارخانه آسفالت شهرداری به روزرسانی شده و با برگزاری جلسات مختلف تصمیم بر این شد که از ظرفیت پیمان کاران بومی در کنار نفرات شهرداری استفاده شود.

فیروزفر با بیان اینکه پس از برنامه ریزی دقیق؛ آسفالت ریزی آغاز شد، اضافه کرد: آغاز کار آسفالت ریزی با استفاده از ظرفیت سازمان عمران شهرداری بود و خوشبختانه حجم عظیمی از کار انجام و هیج نقص عمده ای در کار سازمان عمران شهرداری مشاهده نشده است.

شهردار زنجان همچنین با تقدیر از پیمانکاران همکار در بحث آسفالت گفت: مهمترین همکار و همراه شهرداری در بحث آسفالت ریزی شهروندان بودند که ترافیک و مشکلات مربوط را تحمل کردند تا به این مرحله از کار رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان: نهضت آسفالت قسمتی از پروژه های عمران شهری است

شهردار زنجان: نهضت آسفالت قسمتی از پروژه های عمران شهری است