مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-12اجتماعي

امید به بارش های زمستانی نرمال در خراسان جنوبی


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به بارش های کمتر از نرمال در پاییز، گفت: بارش های فصل زمستان نزدیک نرمال خواهد شد.

- جواد نخعی در گفت وگو با ایسنا از بارش برف و باران در مناطق مرکزی و شرقی از جمله درمیان، سربیشه، زیرکوه، نهبندان و بیرجند از بانداد روز گذشته، خبر داد و گفت: بارش برف از سربیشه، زیرکوه و درمیان گزارش شده است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی تا اواخر شب گذشته در نیمه شرقی و نواحی شمال شرفی استان، تصریح کرد: در مناطق کوهستانی و گردنه ها با تشکیل مه و کاهش دید افقی مواجه بودیم و امروز یخ زدگی سطح جاده ها به خصوص درمناطق کوهستانی و کوهپایه ای دور از اتنتظار نیست.

نخعی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، اظهار کرد: همراه داشتن وسایل ایمنی و استفاده از زنجیر چرخ، مدیریت مصرف بهینه انرژی، منابع گاز و برق در محیط گلخانه ها و توجه به سامامه های آب کشاورزی از مهم ترین توصیهها در این روزهاست.

وی بر کنترل ضد یخ ماشین آلات کشاورزی، تنظیم دمای سالن های پرورشی و اطمینان از عملکرد سامانه گرمایشی وسایل نقلیه تاکید کرد و گفت: در پایان هفته یعنی از روز چهارشنبه به بعد از شدت یخبندان کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به بارش های زمستانی نرمال در خراسان جنوبی

امید به بارش های زمستانی نرمال در خراسان جنوبی