مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-12سياسي

برگزاری پویش دانشجویی «نذر فاطمی» در دانشکده علوم قرآنی ملایر


کارشناس فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر از برگزاری پویش دانشجویی «نذر فاطمی» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این مرکز آموزش عالی خبر داد و گفت: - برگزاری پویش دانشجویی نذر فاطمی در دانشکده علوم قرآنی ملایر ایسنا/همدان کارشناس فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر از برگزاری پویش دانشجویی نذر فاطمی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این مرکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این پویش تجلی دوباره همدلی است.

فروزان کردیوند در گفت وگو با ایسنا، افزود: هیأت الرسول دانشکده در راستای گرامیداشت ایام اندوه اهل بیت(ع) و عمل به تکالیف و وظایف خیرخواهانه در حوزه های مذهبی و فرهنگی، نسبت به اجرای طرح پویش و پوشش حجاب فاطمی و مشارکت در نذر چادر برای نیازمندان در ایام فاطمیه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه هر چه انسان با علاقه بیشتر به سوی ائمه اطهار(ع) گرایش پیدا کند، به تکامل معنوی بیشتری رسیده و قرب الی الله نصیب او می شود، ادامه داد: علاقمندان برای تحویل چادر می توانند همه روزه به جزء روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت تا 15 به دانشکده علوم قرآنی ملایر مراجعه کنند.

کردیوند با بیان اینکه در طول این ایام برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به همت هیأت الرسول دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش دانشجویی «نذر فاطمی» در دانشکده علوم قرآنی ملایر

برگزاری پویش دانشجویی «نذر فاطمی» در دانشکده علوم قرآنی ملایر