مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-12اقتصادي

تاثیر محدودیت اینترنت و فیلترینگ بر مراودات تجاری خارجی


رییس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر حل مشکلات بانکی و ارزی به منظور ارتقا روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق گفت: کاهش محدودیت های اینترنت می تواند به بهبود روابط تجار و ارتقای سطح این روابط به منظور حضور هرچه بیشتر در بازارهای این کشور کمک کند.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر حل مشکلات بانکی و ارزی به منظور ارتقا روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق گفت: کاهش محدودیت های اینترنت می تواند به بهبود روابط تجار و ارتقای سطح این روابط به منظور حضور هرچه بیشتر در بازارهای این کشور کمک کند.

شهلا عموری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش حجم مبادلات تجاری با کشورهای همسایه به ویژه عراق نیازمند تسهیل فرآیندهای تجاری است و در این زمینه باید روش های جدیدی را در دیپلماسی اقتصادی به کار بگیریم.

وی با تاکید بر حل مشکلات بانکی و ارزی به منظور ارتقای روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق افزود: همچنان مهمترین مانع میان تجار دو کشور، مشکلات مالی و بانکی است که باید هر چه زودتر حل شود.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: همچنین کاهش محدودیت های اینترنت می تواند به بهبود روابط تجار و ارتقای سطح این روابط به منظور حضور هرچه بیشتر در بازاراهای این کشور کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر محدودیت اینترنت و فیلترینگ بر مراودات تجاری خارجی

تاثیر محدودیت اینترنت و فیلترینگ بر مراودات تجاری خارجی