مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-12سياسي

بوشهر قطب مقاومت کشور است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بوشهر قطب مقاومت کشور است و اگر گردشگری مقاومت از این استان مطالبه شود، توقع زیادی نیست.

- ایسنا/بوشهر قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بوشهر قطب مقاومت کشور است و اگر گردشگری مقاومت از این استان مطالبه شود، توقع زیادی نیست.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی شامگاه یکشنبه 20 آذر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استفاده از واژه مردم سالاری در دوره انتخابات به اوج می رسد تا مردم تشویق به حضور در عرصه شوند اما در حوزه های دیگر از جمله اقتصاد، فرهنگ و تربیت یا این الگوها طراحی نشده و یا اگر طراحی شده ثمره آن مدارس غیر انتفاعی است که اگر فایده فرهنگی در آن مترتب نباشد می تواند به یک معضل فرهنگی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه نتیجه برخی الگوهای سیاسیون به دلیل نگاه های ناقصی که به فرهنگ داشته اند، تولید مخلوقات ناقص الخلقه است، اضافه کرد: بازسازی انقلابی ساختارفرهنگ و رسانه شاه بیت مطالبات رهبر معظم انقلاب از دولت است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال بر تحولات نرم افزاری تاکید و اعلام کردند آنچه شما از آن واهمه دارید را من از شما نخواسته بودم بلکه از شما خواستم به فکر بازسازی ساختار فکر، فرهنگ و اندیشه جامعه باشید اما برخی ساختارها مانع از اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر قطب مقاومت کشور است

بوشهر قطب مقاومت کشور است