مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:002022-12-12دانش

مشکلات بین سازمانی برای حمایت از پژوهش در صنایع خلاق حل شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: برای ارتقاء صنایع نرم و خلاق و پژوهش در این زمینه باید مشکلات بین سازمانی توسط وزارت علوم و صمت برای حمایت بیشتر حل شود.

- محسن دوازده امامی در گفت وگو با خبرنگار مهر به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: ظرفیت استان اصفهان در زمینه پژوهش و خلاقیت و نوآوری بسیار بالاست و باید دانشجویان و دانشگاه ها از این ظرفیت استفاده بهینه کنند.

وی ادامه داد: زمینه های مورد نیاز صنعت تاکنون توسط برخی از شرکت های فناور و دانش بنیان دنبال شده است اما همچنان خلاء هایی برای فعالیت بیشتر وجود دارد که اساتید هم می توانند راهنمای دانشجویان باشند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان خاطر نشان کرد: متأسفانه یکی از علل بی انگیزگی در بین جوانان عدم حمایت ارگان های مرتبط و موظف است.

وی با بیان اینکه در صنایع نرم و خلاق نیز پژوهش و فعالیت در ابتدای راه است و باید توسعه پیدا کند، گفت: یکی از راهکارهای آن افزایش مهارت و به رسمیت شناختن آن در تقویم آموزشی کشور است.

دوازده امامی با اشاره به مسائل و مشکلات بین سازمانی در مسیر ارتقا صنایع خلاق گفت: وزارت علوم و صمت باید در رده های بالاتر این مشکلات را برای حمایت بیشتر حل و فصل کند که در رده های پایین برای ترغیب دانشجویان و دانشگاهیان مشکلی پیش نیاید و برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بین سازمانی برای حمایت از پژوهش در صنایع خلاق حل شود

مشکلات بین سازمانی برای حمایت از پژوهش در صنایع خلاق حل شود