مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 03:002022-12-11ورزشي

صبوری: بازی با قند کاترین سخت و پرفشار بود/ به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم


سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: با توجه به ناکامی های هفته های اخیر به 3 امتیاز دیدار با قند کاترین نیاز مبرم داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین صبوری بعد از پیروزی 3 بر دو سن ایچ ساوه مقابل قند کاترین آمل اظهار داشت: این دیدار بازی جذاب و جان داری بود.

تیم کاترین یکی از تیم های خوب و کادر فنی قوی در اختیار دارد و بازیکنان این تیم عملکرد خوبی در لیگ از خود نشان دادند و ما بازی پرفشاری با این تیم برگزار کردیم.

وی افزود: بعد از ناکامی در این چند هفته اخیر از همان ابتدا به دنبال کسب 3 امتیاز این دیدار بودیم و به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم.

در طول  هفته قند کاترین را به خوبی آنالیز کرده بودیم و خدا را شاکرم در روزی که بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و با تمام توان بازی کردند توانستیم 3 امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

این 3 امتیاز در ادامه راه خیلی می تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

  سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در مورد ناکامی های اخیر تیمش عنوان کرد: ناکامی برای همه تیم ها وجود دارد و برد و باخت یک نتیجه قابل پیش بینی در ورزش است.

در این چند هفته ما چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در طول بازی ها بازیکنانم به طور کامل در اختیار نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبوری: بازی با قند کاترین سخت و پرفشار بود/ به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم

صبوری: بازی با قند کاترین سخت و پرفشار بود/ به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم