مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 01:502022-12-11ورزشي

بانوان وزنه بردار برای اولین بار به پاراآسیایی اعزام می شوند؟


نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: بانوان وزنه بردار در صورتی می توانند به بازیهای پاراآسیایی اعزام شوند که حد نصاب ورودی را کسب کنند.

- نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: بانوان وزنه بردار در صورتی می توانند به بازیهای پاراآسیایی اعزام شوند که حد نصاب ورودی را کسب کنند.

مژگان نصیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم وزنه برداری بانوان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: وزنه برداری بانوان معلول 4 سال است که راه اندازی شده و امسال توانستیم برای اولین بار 3 نفر را به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی اعزام کنیم، البته برای این که تعداد نفرات اعزامی بانوان وزنه بردار را افزایش دهیم، دو مرحله اردو استعدادیابی در نظر گرفته بودیم که اولین مرحله برگزار شد و دومین مرحله اواخر آذرماه برگزار می شود، نفرات برتر این دو مرحله استعدادیابی سپس در قهرمانی کشور که بهمن ماه زیر نظر نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

وی گفت: کسانی که بتوانند در قهرمانی کشور رکورد ورودی را کسب کنند به تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان دعوت می شوند که در صورت موافقت کمیته ملی پارالمپیک به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان وزنه بردار برای اولین بار به پاراآسیایی اعزام می شوند؟

بانوان وزنه بردار برای اولین بار به پاراآسیایی اعزام می شوند؟