مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 23:402022-12-11سياسي

جزییات طرح تفصیلی پدافند و مدیریت بحران بندر بوشهر ارائه شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جزییات فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب یکشنبه شب در نشست بررسی جزییات فازهای یک تا سه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر اظهار داشت: در این طرح، مدیران و کارشناس اداره کل بنادر و دریانوردی استان به همراه دانشگاه صنعتی مالک اشتر اقدامات قابل توجهی داشتند که تلاش های بی وقفه این مجموعه جای تقدیر و قدردانی را دارد.

وی بیان کرد: امید است خروجی این تلاش ها که مبتنی بر رویکردهای علمی و پژوهش گرانه است بتواند کمک فراوانی به افزایش بهره وری و همچنین ثبات و پایداری فعالیت های بندری در استان بوشهر کند.

شکیبی نسب یادآور شد: در فاز ششم طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر 12 طرح عملیاتی نظیر طرح عملیاتی پدافند سایبری، پرتویی، زیستی، شیمیایی، پدافند غیرعامل در حوزه دریا و … گنجانده شده است.

شناسایی تهدیدات و آسیب ها ناظر فنی طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر نیز در تشریح اهمیت این طرح مطالعاتی اظهار کرد: در طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بندر بوشهر، روش های علمی متنوعی در حوزه دارایی شناسی، تهدیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح تفصیلی پدافند و مدیریت بحران بندر بوشهر ارائه شد

جزییات طرح تفصیلی پدافند و مدیریت بحران بندر بوشهر ارائه شد