مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-11سياسي

طلاب برای پاسخگویی به شبهات روز خود را تقویت کنند


رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: طلبه ها باید دشمن شناسی، بصیرت سیاسی و اجتماعی در این برهه که دشمن از هر ابزاری برای شبهه افکنی استفاده می کند برای پاسخگویی تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید جمال الدین میر محمدی، در سفری به استان هرمزگان در دیدار با طلاب و روحانیون رودانی که در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد، در تبیین شاخص های طلبه در تراز انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زمانی می توانیم یک طلبه و یک روحانی را موفق معرفی کنیم که رسالت تحصیل و تبلیغ خود را به درستی به جا آورده باشد و با شرایط روحی و روانی مناسب، وضعیت علمی و اخلاقی بالا و سواد اجتماعی و سیاسی متناسب با مسائل روز جامعه، نقش آفرینی کند.

وی علم آموزی برای طلاب را اولین گام جهت رسیدن به موفقیت دانست و افزود: ارتباط عمیق و پیوسته با مطالعه و تحقیق بسیار مورد تاکید علما و بزرگان بوده است و حتما بایست طلاب آن را جدی بگیرند.

میرمحمدی با اشاره به این حدیث از نبی مکرم اسلام اُطلُبوا العِلمَ ولَو بِالصِّینِ؛ فإنَ طَلَبَ العِلمِ فَریضَهٌ عَلی کُلِّ مُسلِمٍ تاکید کرد: این حدیث گرانبها حاوی دو نکته مهم است نخست اینکه علم را باید بیاموزیم ولو اینکه از دیگران باشد و دوم اینکه اگر منابع علمی یا استاد در دسترس ما برای علم آموزی نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب برای پاسخگویی به شبهات روز خود را تقویت کنند

طلاب برای پاسخگویی به شبهات روز خود را تقویت کنند