مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 21:152022-12-11اقتصادي

ارتباط و مذاکره میان دانشگاه و صنعت دشوار است


رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: طرح تحول دانشگاهی با محوریت اندیشمندان صنعتی با هدف ارتباط اساتید دانشگاه با صنایع وابسته به آستان در بنیاد بهره وری موقوفات صورت گرفته که به حمایت 10 طرح پژوهشی منجر شد و در حال حاضر در فاز امضای قرارداد قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: طرح تحول دانشگاهی با محوریت اندیشمندان صنعتی با هدف ارتباط اساتید دانشگاه با صنایع وابسته به آستان در بنیاد بهره وری موقوفات صورت گرفته که به حمایت 10 طرح پژوهشی منجر شد و در حال حاضر در فاز امضای قرارداد قرار دارد.

مرتضی رجوعی امروز 20 آذرماه در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ازجمله مهم ترین اقدامات پژوهشی دانشگاه در سال جاری طرح کار در عرصه دانشجویان بود که با همکاری بنیاد بهره وری موقوفات رقم خورد.

دانشجویان در قالب این طرح در مقاطع مختلف کسب وکارهای صنایع بنیاد بهره وری موقوفات به عنوان کارورز حضور دارند.

وی با اشاره به دشواری مذاکره و ارتباط بین دانشگاه و صنعت گفت: طرح دیگری که در سال گذشته دنبال شد، طرح تحول دانشگاهی با محوریت اندیشمندان صنعتی بود که با هدف ارتباط اساتید دانشگاه با صنایع وابسته به آستان در بنیاد بهره وری موقوفات صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط و مذاکره میان دانشگاه و صنعت دشوار است

ارتباط و مذاکره میان دانشگاه و صنعت دشوار است