مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-11سياسي

فعالیت 2700 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از اعتیاد


سرپرست دفتر توسعه مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: هم اکنون 2 هزار و 700 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از اعتیاد و کاهش تقاضا در سراسر کشور فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فرزین رحیم نظری روز یکشنبه در کارگروه منطقه ای توانمندسازی مدیران سازمانهای مردم نهاد حوزه پیشگیری از اعتیاد در مشهد اظهار کرد: هم اکنون 2 هزار و 700 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از اعتیاد و کاهش تقاضا در سراسر کشور فعال هستند.

سرپرست دفتر توسعه مشارکتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری افزود: بر اساس آمار موجود 49 سمن یا سازمان مردمی در خراسان رضوی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در تعامل و همکاری هستند که بیش از 70 درصد خدمات ارائه شده به گروههای هدف در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد توسط این تشکلهای مردمی انجام می شود.

وی با بیان اینکه از اجرای طرحهای متنوع در حوزه های مختلف توسط سمن ها حمایت می کنیم، افزود: طرحهای ارائه شده ابتدا در کمیته توسعه مشارکتهای مردمی استان بررسی شده و در صورت تایید کارشناسان تخصصی تامین اعتبار شده و توسط سمن ها به اجرا در می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2700 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از اعتیاد

فعالیت 2700 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از اعتیاد