موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-11حوادث

جنایت هولناک در غرب تهران/ قتل 4 عضو یک خانواده به دست داماد سابق


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیوان ظهیری در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش تماسی با مرکز فوریت های پلیسی110 برقرار شد که حاکی از وقوع قتل در شهرستان قدس بود.

در پی این تماس بلافاصله ماموران انتظامی و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهر قدس برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه افزود: حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه نشان داد که داماد خانواده به دلیل اختلاف خانوادگی با سلاح گرم اقدام به قتل چهار نفر از اعضای خانواده همسرش کرده و از محل قتل متواری شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه رسیدگی به موضوع در دستورکار فوری ماموران قرار گرفت، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از روش های پلیسی، متهم به قتل را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضای و در جریان یک عملیات پلیسی این فرد را در عرض کمتر از دو ساعت در مخفیگاهش واقع در فاز یک شهر اندیشه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت هولناک در غرب تهران/ قتل 4 عضو یک خانواده به دست داماد سابق

جنایت هولناک در غرب تهران/ قتل 4 عضو یک خانواده به دست داماد سابق