مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-11ورزشي

هافبک فرانسه جای طارمی را گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی انگلیس، جام جهانی 2022 را فوق العاده آغاز کرد و با یک نمایش تماشایی توانست شاگردان کارلوس کی روش را با نتیجه 6 بر 2 شکست بدهد، - هافبک دفاعی فرانسه آخرین گلزن به انگلیس در جام جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی انگلیس، جام جهانی 2022 را فوق العاده آغاز کرد و با یک نمایش تماشایی توانست شاگردان کارلوس کی روش را با نتیجه 6 بر 2 شکست بدهد، اما سه شیر ها پس از دیدار مقابل تیم ایران، در سه مسابقه پیاپی علاوه بر اینکه یک تساوی و دو برد داشتند، هیچ گلی هم دریافت نکردند تا اینکه این روند امشب پایان یافت.

مهدی طارمی در دقیقه 13+90 دیدار ایران و انگلیس، از روی نقطه پنالتی دروازه جردن پیکفورد را باز کرد که پس از این گل، بازیکنان تیم های ملی آمریکا، ولز و سنگال موفق به گلزنی برابر شاگردان گرت ساوت گیت نشدند تا اینکه امشب اورلین شوامنی با یک ضربه فوق العاده به این روند پایان داد.

شوامنی در دقیقه 18 دیدار امشب انگلیس و فرانسه با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه، طلسم گل نخوردن جردن پیکفورد در سه دیدار اخیرش را شکست و کاری کرد تا این گلر سرحال جام جهانی، با حسرت توپ را در تور دروازه اش ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هافبک فرانسه جای طارمی را گرفت

هافبک فرانسه جای طارمی را گرفت