مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-11حوادث

انهدام باند بزرگ سرقت 12 میلیارد ریالی طلا در تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت طلا در تهران خبر داد و گفت: تمام اعضای این باند 6 نفره که در گذشته موبایل قاپی می کردند، به کیف قاپی و سرقت 12 میلیارد طلا معترف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: اوایل آذرماه جاری، مرد جوانی به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و عنوان داشت پس از خرید طلا از بازار طلافروشی تهران، 4 سرنشین 2 موتورسیکلت که صورت خود را پوشانده بودند در ساعت 6 عصر در حوالی بازار تهران اقدام به کیف قاپی از وی کردند و تمامی طلاها را به ارزش 12 میلیارد ریال سرقت بردند.

  وی افزود: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده و اظهارات مال باخته راهی صحنه جرم شدند و با روش های کشف نوین جرم پی بردند سارقان با نقشه قبلی اقدام به کیف قاپی کردند و اعضای این باند می دانستند که شاکی در روز حادثه قصد خرید طلا را داشته است.

  رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست با تحقیقات گسترده و روش های علمی، هویت 4 نفر از متهمان را شناسایی کردند که در پی کشف این سرنخ مهم، مخفیگاه سارقان نیز در نقاط مختلف تهران شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ سرقت 12 میلیارد ریالی طلا در تهران

انهدام باند بزرگ سرقت 12 میلیارد ریالی طلا در تهران