مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-11اقتصادي

آزمایشگاه تخصصی تشخیص بیماری های آبزیان موسسه رازی راه اندازی می شود


معاون وزیر جهاد کشاورزی کشور و رییس سازمان شیلات گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و تولید غذاهای سالم، باید بهره وری را از تشخیص و مدیریت بیماری تا کنترل و درمان بیماری افزایش دهید.

- ایسنا/البرز معاون وزیر جهاد کشاورزی کشور و رییس سازمان شیلات گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و تولید غذاهای سالم، باید بهره وری را از تشخیص و مدیریت بیماری تا کنترل و درمان بیماری افزایش دهید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، جلسه راهبردی شیلات کشور به ریاست دکتر سیدحسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و سازمان شیلات کشور و با حضور اعضای هیئت مدیره موسسه رازی برگزار شد و مشکلات کشور در حوزه بیماری های آبزیان و بهبود شرایط تولید واکسن های درمانی آبزیان فکری قرار گرفت.

حسینی در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه رازی افتخارآمیز برای کشور بوده و دارای پتانسیلی ویژه است و می تواند از این ویژگی متفاوت و همچنین دانش و تجربه بالای موجود در این موسسه، در زمینه آبزیان نیز ورود کند.

وی افزود: موسسه رازی علاوه بر این که در حوزه دام و طیور تجربه زیادی دارد، امکانات آن با نیازهای سازمان شیلات در حوزه پایداری تولید منطبق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تخصصی تشخیص بیماری های آبزیان موسسه رازی راه اندازی می شود

آزمایشگاه تخصصی تشخیص بیماری های آبزیان موسسه رازی راه اندازی می شود