مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-11سياسي

دانشجویان پسر تمامی دانشگاه ها مشمول دریافت مستمری متوفی می شوند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه ای را تصویب کردند که به موجب آن دانشجویان ذکور مشغول به تحصیل در تمامی دانشگاه ها مشمول دریافت مستمری متوفی خود می شوند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه ای را تصویب کردند که به موجب آن دانشجویان ذکور مشغول به تحصیل در تمامی دانشگاه ها مشمول دریافت مستمری متوفی خود می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) طرح استفساریه بند (3) ماده (48) قانون حمایت خانواده را تصویب کردند.

در متن استفساریه آمده است: آیا مراد قانونگذار از عبارت تحصیلات دانشگاهی در بند (3) ماده (48) قانون حمایت خانواده مصوب 1391/12/1 شامل دانشجویان دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از یکی از وزارتین علوم تحقیقات و فناوری یا بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در یکی از دانشگاه های خارج از کشور مورد تأیید یکی از وزارتخانه های ،علوم تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و طلاب حوزه های علمیه که مشغول به تحصیلات همتراز با مقاطع دانشگاهی هستند، نیز می گردد؟ بلی، عبارت تحصیلات دانشگاهی در بند (3) ماده (48) قانون حمایت خانواده مصوب 1391/12/1 شامل دانشجویان دانشگاههای دولتی دانشگاه آزاد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پسر تمامی دانشگاه ها مشمول دریافت مستمری متوفی می شوند

دانشجویان پسر تمامی دانشگاه ها مشمول دریافت مستمری متوفی می شوند