مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-11سياسي

سیستان و بلوچستان با کمترین میزان تصادفات بیشترین تلفات را متحمل شده است


در چهارچوب مصوبات کمیسیون راه های استان با هماهنگی مراجع قضایی خودروهای دارای پلاک مخدوش یا فاقد معاینه فنی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان بلوچستان گفت: در چهارچوب مصوبات کمیسیون راه های استان با هماهنگی مراجع قضایی خودروهای دارای پلاک مخدوش یا فاقد معاینه فنی، علاوه بر ضبط گواهینامه به مدت حداقل 6 ماه توقیف می شوند.

حسین مدرس خیابانی در حاشیه کمیسیون اجرایی حمل و نقل جاده ای و شورای راهبردی تصادفات سیستان و بلوچستان با اشاره به تلفات جاده ای اظهارداشت: این استان با کمترین میزان تصادفات بیشترین تلفات را متحمل شده است.

وی افزود: متاسفانه 92 درصد تصادفات جاده ای در استان سیستان و بلوچستان به صورت رخ به رخ و در جاده های یک بانده به وقوع پیوسته است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای کاهش میزان خسارات رانندگی باید اولویت تعیین کرده و روی نقاط حادثه خیز در مسیرهای ارتباطی در این استان تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از علل تصادفات در سیستان و بلوچستان عامل انسانی است، خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی نقش مهمی در کاهش تصادفات و فرهنگ سازی جهت رعایت قوانین و اصول ایمنی را دارند.

مدرس خیابانی ضمن تقدیر از ناوگان اتوبوسرانی ادامه داد: خوشبختانه اتوبوس ها در تصادفات جاده ای در سیستان و بلوچستان دخیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان با کمترین میزان تصادفات بیشترین تلفات را متحمل شده است

سیستان و بلوچستان با کمترین میزان تصادفات بیشترین تلفات را متحمل شده است