مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-11سياسي

پروژه های شهری بدون پژوهش دانشگاهی را اجرایی نمی کنیم


هیچ دستگاه اجرایی در استان به اندازه شهرداری اصفهان بر پژوهش و تعامل با اساتید دانشگاه تأکید ندارد و در اجرای پروژه ها بدون پژوهش و علم دانشگاهی قدم از قدم برنمی داریم.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: هیچ دستگاه اجرایی در استان به اندازه شهرداری اصفهان بر پژوهش و تعامل با اساتید دانشگاه تأکید ندارد و در اجرای پروژه ها بدون پژوهش و علم دانشگاهی قدم از قدم برنمی داریم.

علی قاسم زاده در رویداد هم اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری که با عنوان شهرگاه و با موضوع مالی، اقتصادی و سرمایه انسانی در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه اصلی شهرداری از برگزاری سلسله جلساتی به بهانه هفته پژوهش، دستیابی به یک جمع بندی کاربردی و اثربخش به صورت مشترک با جامعه دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه عالمان بی عمل در دین اسلام مورد مذمت قرار گرفته اند، افزود: در روایتی از یکی از معصومین آمده است: عالم بی عمل همچون درخت بی ثمر است ، بنابراین عالم باید با اندوخته علم خود ثمره ای برای جامعه داشته باشد.

قاسم زاده با اشاره به اینکه دومین گروه مورد مذمت در دین کارگزارانی هستند که بدون علم وارد حیطه مسئولیت می شوند، تأکید کرد: فساد مدیری که علم ندارد، از خیر و صلاح او برای جامعه بیشتر است؛ بنابراین بر کارگزاران فرض است که با علم وارد حیطه اجرای امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهری بدون پژوهش دانشگاهی را اجرایی نمی کنیم

پروژه های شهری بدون پژوهش دانشگاهی را اجرایی نمی کنیم