مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-11سياسي

موسسه رازی میزبان شورای راهبردی شیلات کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، جلسه راهبردی شیلات کشور به ریاست دکتر سیدحسین حسینی، - معاون وزیر جهاد کشاورزی کشور و رییس سازمان شیلات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را دارای امکانات ویژه و مجموعه ای از افتخارآمیز برای کشور خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، جلسه راهبردی شیلات کشور به ریاست دکتر سیدحسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و سازمان شی کشور و با حضور اعضای هیئت مدیره موسسه رازی برگزار می شود و مشکلات کشور در حوزه بیماری های آبزیان و بهبود شرایط تولید واکسن های درمانی آبزیان فکری قرار گرفت.

دکتر حسینی در حاشیه این بازدید با اشاره به موسسه های رازی گفت: مجموعه رازی افتخارآمیز برای کشور بوده و دارای پتانسیلی ویژه است و می تواند از این ویژگی متفاوت و متفاوت، همچنین دانش و تجربه بالای موجود در این موسسه، در زمینه.

آبزیان نیز ورود کرده و بهره مند خواهد شد.

وی افزود: موسسه رازی علاوه بر این که در حوزه دام و طیور تجربه زیادی دارد، امکانات آن با نیاز های سازمان شیلات در حوزه پایداری تولید منطبق است؛ بنابراین یک آزمایشگاه تخصصی تشخیص بیماری های آبزیان به تشخیص بیماری های نوظهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه رازی میزبان شورای راهبردی شیلات کشور

موسسه رازی میزبان شورای راهبردی شیلات کشور