مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-11سياسي

سنگر جنگ نرم با ابزار فرهنگی فتح می شود/ اهالی رمشک، مصداق وحدت


در راستای اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با عنوان نسیم رحمت، محفل انس با قرآن و تبیین چاله های اینترنتی در شهر رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان در راستای اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با عنوان نسیم رحمت، محفل انس با قرآن و تبیین چاله های اینترنتی در شهر رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 19 آذرماه زمان تحقق وعده های فرهنگی و هنری ای بود که طی ماه های اخیر توسط متولیان فرهنگ در جنوب کرمان به اهالی رمشک داده شده بود و در دو بخش محفل انس با قرآن و ویژه برنامه کودک و نوجوان با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان تهدیدات چاله های اینترنتی با حضور جامعه دانش آموزی و قاریان و حافظان قرآن اجرا شدند.

در حالی شهر رمشک آخرین آبادی در جنوب کرمان محسوب می شود که در فاصله 600 کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده و از طرفی همجواری با استان سیستان و بلوچستان یک ظرفیت فرهنگی منحصر به فردی را تعریف کرده که نقطه طلایی آن وحدت و همدلی بین اهل تسنن و تشیع می باشد و با تلاوت زیبای آیاتی از کتاب وحی توسط فعالان قرآنی در برنامه محفل انس با قرآن مصداق بارز وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا را رقم زد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگر جنگ نرم با ابزار فرهنگی فتح می شود/ اهالی رمشک، مصداق وحدت

سنگر جنگ نرم با ابزار فرهنگی فتح می شود/ اهالی رمشک، مصداق وحدت