مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-11اقتصادي

هشدار انصارالله نسبت به عواقب تشدید محدودیت های اقتصادی دولت مستعفی یمن


جنبش انصارالله یمن تهدید کرد، در صورتی که دولت مستعفی این کشور محدویت های اقتصادی جدیدی علیه این جنبش اعمال کند، دست به حملات تلافی جویانه خواهد زد.

- جنبش انصارالله یمن تهدید کرد، در صورتی که دولت مستعفی این کشور محدویت های اقتصادی جدیدی علیه این جنبش اعمال کند، دست به حملات تلافی جویانه خواهد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المسیره، احمد دارس، وزیر نفت و معادن در دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، صنعا در مقابل هر گونه تشدید اقتصادی بیکار نخواهد ماند.

وی به شرکت های نفتی فعال در مناطق تحت کنترل دولت مستعفی یمن نسبت به هرگونه اقدام در مورد نفت این کشور به خصوص از سرگیری صادرات نفت خام بدون مراجعه به دولت نجات ملی هشدار داد و گفت: از شرکت های خارجی می خواهیم در اقدامات مربوط به ثروت حاکمیتی به صنعا رجوع کنند، در غیر این صورت عواقب آن نامطلوب خواهد بود.

تهدید انصارالله چند روز پس از آن صورت می گیرد که دولت مستعفی یمن 12 شرکت تجاری را که بیشتر آنها مربوط به واردات نفت در مناطق تحت کنترل این جنبش هستند، در فهرست تروریستی قرار داد و معاملات بانکی با آنها را ممنوع کرد.

22 اکتبر و پس از اینکه انصارالله مسوولیت حمله هوایی به یک بندر نفتی در حضرموت واقع در شرق یمن را برعهده گرفت، شورای دفاع ملی دولت مستعفی یمن، که بالاترین نهاد نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انصارالله نسبت به عواقب تشدید محدودیت های اقتصادی دولت مستعفی یمن

هشدار انصارالله نسبت به عواقب تشدید محدودیت های اقتصادی دولت مستعفی یمن