مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-11بين الملل

کمک اطلاعاتی تل آویو و نجات نظامیان آمریکایی از مرگ در افغانستان


رسانه های صهیونیستی ادعا کردند، اطلاعاتی که سرویس اطلاعات این رژیم در اختیار واشنگتن قرار داد، جان نظامیان آمریکایی در افغانستان را نجات داد.

- رسانه های صهیونیستی ادعا کردند، اطلاعاتی که سرویس اطلاعات این رژیم در اختیار واشنگتن قرار داد، جان نظامیان آمریکایی در افغانستان را نجات داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کاروانی از نظامیان آمریکایی به منظور بازگشت به کشورشان در مسیر حرکت به سمت فرودگاه کابل توسط نیروهای طالبان تحت تعقیب قرار گرفتند.

طبق اعلام این شبکه، افسران اطلاعاتی اسراییل متوجه شدند که یک خودروی بمب گذاری شده حامل یک تروریست داعشی از قبل به سمت این کاروان در حال حرکت است و بلافاصله فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) را در جریان این خودرو و هدف آن گذاشتند و کاروان نظامی آمریکا مسیر خود را تغییر داد و به این ترتیب از این حادثه تروریستی جان سالم به در برد.

این در حالی است که شبکه 12 رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد، اما گروهی دیگر از نظامیان آمریکایی در منطقه دیگری از کابل مورد حمله داعش قرار گرفتند و قبل از اینکه برای بازگشت به کشور خود سوار هواپیما شوند، در اثر انفجار یک بمب 13 تن از آنها کشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک اطلاعاتی تل آویو و نجات نظامیان آمریکایی از مرگ در افغانستان

کمک اطلاعاتی تل آویو و نجات نظامیان آمریکایی از مرگ در افغانستان