مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-11اقتصادي

لاماری با چه قیمت و رنگ هایی در بورس عرضه می شود؟


لاماری برای نخستین مرتبه اول آبان ماه در بورس کالا عرضه شد و اکنون قرار است 28 آذرماه سومین عرضه این خودرو در بستر بورس صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا با سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری دوشنبه 28 آذرماه انجام می شود.

لاماری با قیمت پایه 981 میلیون تومان عرضه خواهد شد و سایر هزینه ها نیز شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 24 میلیون و 700 هزار تومان به علاوه 9 درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

بر این اساس، متقاضیان برای خرید خودرو از بورس کالا باید علاوه بر کد بورسی، کد معاملاتی بازار فیزیکی بورس کالا هم دریافت کنند.

نحوه ثبت سفارش برای خرید لاماری ایما نیز به صورت گام به گام به شرح زیر است: - واریز پیش پرداخت به حساب وکالتی خود - مراجعه به سامانه.

ebgo.

ir - انتخاب خرید از بورس ← انتخاب ثبت سفارش خرید ← فیلتر کردن تالار خودرو از تابلو معاملات ← انتخاب گزینه ثبت سفارش اولیه برای لاماری ایما همچنین تعیین مشخصات و ثبت اولیه سفارش تا قبل از ساعت 17 روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاماری با چه قیمت و رنگ هایی در بورس عرضه می شود؟

لاماری با چه قیمت و رنگ هایی در بورس عرضه می شود؟