مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 00:252022-12-10فرهنگي

پس از سال ها سکوت آمدم اما ...


عباس محبی، بازیگر که بیشتر او را با کاراکتر «جانعلی» می شناسیم، پس از سالها دوری از تلویزیون، حالا با سریال «آزادی مشروط» مسعود ده نمکی به تلویزیون بازگشته اما خودش چندان از این بازگشت رضایت ندارد و فکر می کند به تکرار افتاده است.

- عباس محبی، بازیگر که بیشتر او را با کاراکتر جانعلی می شناسیم، پس از سالها دوری از تلویزیون، حالا با سریال آزادی مشروط مسعود ده نمکی به تلویزیون بازگشته اما خودش چندان از این بازگشت رضایت ندارد و فکر می کند به تکرار افتاده است.

او در توضیح این مساله چنین اظهار می کند: سریال آزادی مشروط علیرغم حضور هنرمندان به نام و همکاری مسعود ده نمکی به عنوان کارگردان، ریتم چندان قوی ندارد و از طرفی با بدشانسی مواجه شد.

عباس محبی از هنرمندان قدیمی تلویزیون و رادیو در گفت و گویی با ایسنا از علاقه اش به رادیو، کاستی های تلویزیون، حضورش در سریال آزادی مشروط مسعود ده نمکی و همچنین آرزوهایش برای کشور و مردم می گوید.

او که سال های طولانی در قاب تلویزیون دیده نمی شد، ابتدا درباره حضورش در سریال طنز آزادی مشروط که نقش یک نگهبان در بیمارستان را ایفا می کند، توضیح می دهد: راستش خودم خیلی از کار راضی نبودم و احساس می کنم سریال خیلی جواب نداده است اما به هر حال آقای ده نمکی در مقام کارگردان لطف داشتند و برای ما عزیز هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از سال ها سکوت آمدم اما ...

پس از سال ها سکوت آمدم اما ...