مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-10اجتماعي

تامین امنیت غذایی در صدر ایده های نوآورانه قرار گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود برهانی، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در پیش رویداد تانا با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات کشور تقویت خلاقیت و ایده های نوآورانه است، - معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با حضور در پیش رویداد تانا و تشریح چالش های حوزه کشاورزی و منابع طبیعی گفت: راه حل برون رفت از مشکلات کشور تقویت خلاقیت و ایده های نوآورانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسعود برهانی، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در پیش رویداد تانا با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات کشور تقویت خلاقیت و ایده های نوآورانه است، گفت: امنیت غذایی یکی از مهم ترین محور های حوزه کشاورزی و منابع طبیعی است.

برهانی ادامه داد: امنیت غذایی برای افزایش تولید پایدار محصولات و کاهش تلفات آن ها حائز اهمیت است که در این راستا تامین سموم آفت کش و بیماری های مرتبط با کشاورزی یکی از زمینه های مورد نیاز برای استفاده از سموم با پایه گیاهی و بی خطر است.

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به مبارزه بیولوژیک گفت: برای نمونه گز انگبین یک محصول منحصر به فرد در اصفهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت غذایی در صدر ایده های نوآورانه قرار گیرد

تامین امنیت غذایی در صدر ایده های نوآورانه قرار گیرد