مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-10بين الملل

کوبا: آمریکا به ریاکاری در زمینه حقوق بشر پایان دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس دستگاه دیپلماسی کوبا در انتقاد از سیاست خصمانه ایالات متحده علیه این کشور جزیره کاراییب گفت، - برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا، ریاکاری آمریکا پیرامون حقوق بشر در کوبا را محکوم کرد و گفت اگر دولت جو بایدن نگران رفاه کوبایی ها باشد، به تحریم اقتصادی و پیروی از سیاست فشار حداکثری سلف خود، دونالد ترامپ ، پایان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رییس دستگاه دیپلماسی کوبا در انتقاد از سیاست خصمانه ایالات متحده علیه این کشور جزیره کاراییب گفت، این اقدامات باعث آسیب رساندن به مردم و نقض آشکار، گسترده و سیستماتیک حقوق بشر است.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما (2009- 2017) از سیاست وی به منظور نزدیکی روابط با این کشور کاراییب حمایت کرد، اما آنچه در دوره ریاست شخص بایدن بر دولت آمریکا شاهد هستیم، تداوم فشار های دولت دونالد ترامپ همتای سلف او علیه این کشور است.

کارلوس فرناندز د کاسیو معاون وزیر امور خارجه کوبا نیز افزود: ایالات متحده با سابقه تاسف بار نقض حقوق بشر علیه شهروندان خود و سایر کشورها، باید شرم داشته باشد و از متهم کردن دیگران خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا: آمریکا به ریاکاری در زمینه حقوق بشر پایان دهد

کوبا: آمریکا به ریاکاری در زمینه حقوق بشر پایان دهد