مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-10دانش

محکومیت بهره برداری منفعت طلبانه از فوت دانشجوی علامه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در رشته توییتی با اشاره به خودکشی یک دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد: - بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن تسلیت و بیان هم دردی با بستگان دانشجویی که به تازگی فوت کرده، هرگونه بهره برداری منفعت طلبانه جریانات مختلف از این واقعهٔ تلخ را محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در رشته توییتی با اشاره به خودکشی یک دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد: هنوز کام مان از مرگ هم دانشگاهی عزیزمان تلخ است که جریانات مختلف بجای ادای تسلیت و حفظ شأن مرحوم، اتفاق پیش آمده و از دست دادن جانِ او را نادیده گرفته و از این واقعهٔ تلخ، قصد هرگونه بهره برداری برای پیش برد اهداف خویش دارند.

چگونه در فضای عاری از اطلاعات، عده ای بدون سند شروع به حکم دادن درباره علت و عوامل مرگ می کنند؟! داعیه داران زن، زندگی، آزادی که نزدیک به هفتاد روز است فضای دانشگاه را آلوده و با اقدامات نابخردانه شان، امید را قربانی اهداف سیاسی شان کرده اند، حال پایانِ زندگی هم دانشگاهی خود را نقطهٔ آغاز بلوا و آشوبی جدید می دانند.

بر مرگ یک دانشجو موج سواری کرده و ناامیدی را در فضای دانشگاهی که ساحت علم و پرورش امید است، پمپاژ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت بهره برداری منفعت طلبانه از فوت دانشجوی علامه

محکومیت بهره برداری منفعت طلبانه از فوت دانشجوی علامه