مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-10بين الملل

تلاش آمریکا جهت عدم گسترش لیست سیاه شرکت های فعال درشهرک های صهیونیستی


پایگاه خبر واللا به نقل از برخی مسئولان رژیم صهیونیستی و به استناد یک پیام محرمانه واصله به وزارت خارجه این رژیم اعلام کرد دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا همچنان به فشارهای خود علیه فولکر تورک کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد برای جلوگیری از توسعه لیست .

- پایگاه خبر واللا به نقل از برخی مسئولان رژیم صهیونیستی و به استناد یک پیام محرمانه واصله به وزارت خارجه این رژیم اعلام کرد دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا همچنان به فشارهای خود علیه فولکر تورک کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد برای جلوگیری از توسعه لیست سیاه شرکت های فعال در شهرک های کرانه باختری اشغال ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آمریکا از سال ها پیش با حمایت های دیپلماتیک خود با افزایش توسعه لیست سیاه شرکت های فعال در شهرک های اسراییلی مقابله کرده است.

فوریه سال 2020 شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد یک لیست سیاه حاوی نام 112 شرکت فعال در شهرک های کرانه باختری را منتشر کرد که 94 شرکت اسراییلی و بقیه آنها به 6 کشور غربی تعلق داشتند.

از میان این شرکت های غربی پنج شرکت آمریکایی بودند که Booking و Airbnb از جمله آنهاست.

این دو شرکت آمریکایی در دو سال اخیر اقداماتی برای کاهش فعالیت های خود در این شهرک ها داشته اما در پی فشارهای اسراییل به این فعالیت ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا جهت عدم گسترش لیست سیاه شرکت های فعال درشهرک های صهیونیستی

تلاش آمریکا جهت عدم گسترش لیست سیاه شرکت های فعال درشهرک های صهیونیستی