مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-10سياسي

توسعه و تکمیل بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری نیازمند منابع مالی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود منابع مالی جهت توسعه بقاع متبرکه گفت: متاسفانه امامزاده و مسجدی در استان نداریم که همه بخش های آن از جمله صحن، - حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شیوع ویروس کرونا منابع مالی نذورات امامزاده ها را کاهش داد و در این ایام جذب کمک خیران هم کمتر شد لذا قریب به اتفاق امامزاده های استان برای توسعه و تکمیل به منابع مالی نیاز دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وضعیت فیزیکی امامزادگان به لحاظ زیرساختی در شأن امامزاده و زائران نیست، افزود: در سفر ریاست جمهور 400 میلیارد تومان طرح جهت توسعه و زیرساخت اولیه بقاع و اماکن متبرکه ارائه شد اما تا کنون اعتباری به طرح های مذکور تخصیص داده نشده است.

  وی ادامه داد: متاسفانه امامزاده و مسجدی در استان نداریم که همه بخش های آن از جمله صحن، حرم، سرویس بهداشتی، سکوها و سایر خدمات مطلوب و تکمیل شده باشد.

  امیری بیان داشت: عدم تخصیص اعتبار لازم به اماکن مذهبی در دولت سابق باعث شد که بقاع متبرکه استان مورد بی مهری قرار گیرند و همین امر موجب شد پایه اعتبار دولتی اماکن و مراکز مذهبی در استان ناچیز باشد و در نهایت نسبت به استان های دیگر توسعه لازم صورت نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تکمیل بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری نیازمند منابع مالی است

توسعه و تکمیل بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری نیازمند منابع مالی است