مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-10اقتصادي

سبک سازی قطعات و تجهیزات مهندسی مورد استفاده در صنعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به فرارسیدن هفته پژوهش با علی سعداله یکی از 2 درصد برتر پژوهشگران پر استناد جهاددانشگاهی و استادیار و مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی که مدرک دکترای تخصصی خود را از دانشگاه مالایا .

- مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه علم و فرهنگ که در حال حاضر، مشغول کار بر روی پروژه سبک سازی قطعات و تجهیزات مهندسی مورد استفاده در صنعت است، از هزینه کردن در بخش پژوهش به عنوان سرمایه گذاری برای آینده نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به فرارسیدن هفته پژوهش با علی سعداله یکی از 2 درصد برتر پژوهشگران پر استناد جهاددانشگاهی و استادیار و مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی که مدرک دکترای تخصصی خود را از دانشگاه مالایا (University of Malaya) کشور مالزی در رشته مهندسی مکانیک-هوش محاسباتی اخذ کرده است پرداختیم.

وی که دوره پسادکتری خود را در دانشگاه (Korea University) کره جنوبی به مدت 3 سال در زمینه بهینه سازی سازه های مکانیکی به سرانجام رسانده، به مدت یک سال نیز به عنوان محقق پسادکتری در دانشگاه فنی سنگاپور (Nanyang Technological University) مشغول به امر تحقیق و پژوهش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک سازی قطعات و تجهیزات مهندسی مورد استفاده در صنعت

سبک سازی قطعات و تجهیزات مهندسی مورد استفاده در صنعت