مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-10اقتصادي

کاهش چشمگیر بهای جهانی نفت به پایین سطح در سال 2022


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر گزارش رویترز، بهای نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه کاهش یافت و هر دو شاخص مهم نفت بیشترین افت هفتگی خود را در ماه های اخیر ثبت کردند، - با پایان معاملات هفته گذشته، طلای سیاه نزولی کم سابقه را در ماه های اخیر پشت سر گذاشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر گزارش رویترز، بهای نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه کاهش یافت و هر دو شاخص مهم نفت بیشترین افت هفتگی خود را در ماه های اخیر ثبت کردند، زیرا نگرانی های فزاینده در خصوص رکود اقتصادی، تمامی مشکلات مرتبط با عرضه نفت را پس از انتشار داده های ضعیف اقتصادی در چین، اروپا و ایالات متحده خنثی کرده است.

در پایان معاملات روز جمعه، بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت ایالات متحده (WTI) با 44 سنت کاهش به 71 دلار و 2 سنت رسید که پایین ترین سطح برای سال 2022 محسوب می شود.

هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نیز با 5 سنت کاهش، 76 دلار و 10 سنت معامله شد.

رابرت یاوگر، تحلیلگر میزوهو، در این خصوص گفت: هر گونه نگرانی در مورد عرضه نسبت به نگرانی در مورد اقتصاد جهان از اهمیت کمتری برخوردار است.

در نخستین ساعات معاملات روز جمعه پس از آنکه ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفت این کشور ممکن است تولید خود را در واکنش به سقف قیمتی اعمال شده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر بهای جهانی نفت به پایین سطح در سال 2022

کاهش چشمگیر بهای جهانی نفت به پایین سطح در سال 2022