مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-10سياسي

استمهال وام سیل زدگان پلدختری


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تاکنون استمهال وام سیل زدگان پلدختر به نتیجه نرسیده است.

- سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص استمهال وام های بانکی سیل زدگان شهرستان پلدختر، اظهار کرد: در این راستا نامه ای به وزارت خانه های کشور و جهاد کشاورزی نوشتم و در جلسه ای هم به صورت حضوری موضوع را با دکتر رییسی مطرح کردیم و رییس جمهور هم به سازمان مدیریت دستور داد که این پیشنهاد را به بانک ها دهند.

وی افزود: همانگونه که می دانیم برای استمهال وام ها، دولت باید سود بانک ها را پرداخت کند تا وام ها را به مدت دو سال استمهال کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قرار بود بخش سود بانک ها را بررسی کند تا بتواند استمهال وام ها را اجرایی کند.

کاظمی عنوان کرد: متاسفانه علیرغم پیگیری های متعدد تاکنون استمهال وام سیل زدگان پلدختر به نتیجه نرسیده است.

وی بیان کرد: حتی هیات دولت و رییس جمهور به لرستان سفر کردند و در جلسات متعدد این موضوع را مطرح کردیم اما هنوز که هنوز است استمهال وام سیل زدگان پلدختر به انجام نرسیده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: قول های زیادی نیز در این رابطه داده شده و امیدواریم هر چه سریعتر عملیاتی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال وام سیل زدگان پلدختری

استمهال وام سیل زدگان پلدختری