مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:362022-12-10سياسي

نیازمند جهاد نرم افزاری برای مقابله با برنامه های دشمن هستیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: باید در عرصه فضای مجازی با انتقال حرف حق نظام و انقلاب، تغییر شیوه عملکرد در تبلیغات، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: باید در عرصه فضای مجازی با انتقال حرف حق نظام و انقلاب، تغییر شیوه عملکرد در تبلیغات، ابتکار عمل را در دست بگیریم.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز شنبه 19 آذر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله نهم دی ماه اظهار کرد: لازم است در این ایام پر برکت با تمام توان در راستای تبیین دستاوردها و دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دوم تا نهم دی ماه به عنوان هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت و از دهم تا نوزدهم دی به عنوان دهه مقاومت نامگذاری شده است، افزود: امروز دشمن نیز به جایگاه رفیع ایران اعتراف می کند چراکه انقلاب اسلامی در هیچ صحنه ای بزنگاه های نظام شکست نخورده است.

مشرفی با بیان اینکه ظرفیت مناسبت ها و ایام مختلف سال فرصتی مغتنم جهت تحقق جهاد تبیین است، بیان کرد: حماسه بزرگ یوم الله نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بوده که نشان از قوت و مقاومت ملت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند جهاد نرم افزاری برای مقابله با برنامه های دشمن هستیم

نیازمند جهاد نرم افزاری برای مقابله با برنامه های دشمن هستیم