مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 07:152022-12-10سياسي

استقبال شهرداری از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای توسعه متوازن شهر زاهدان


آماده ایم تا با استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی و نگاه علمی و پژوهشی و کارشناسان خبره برنامه ریزی مناسبی برای توسعه متوازن شهر زاهدان انجام دهیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان گفت: آماده ایم تا با استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی و نگاه علمی و پژوهشی و کارشناسان خبره برنامه ریزی مناسبی برای توسعه متوازن شهر زاهدان انجام دهیم.

براهویی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان افزود: در موضوع دستاوردها و ایده های نو، شهرداری زاهدان با ایجاد مرکز خلاقیت و نوآوری به صورت سیستمی در این حوزه ها ورود پیدا کرده است.

شهردار زاهدان در ادامه بیان کرد: برخی از ماموریت های اصلی شهرداری در حوزه های اجتماعی طی سال ها به فراموشی سپرده شده بود که اکنون در این بخش نیز فعال شده ایم و برای توسعه برنامه می توان از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان استفاده کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه اکثر کارها و فعالیت ها در شهرداری بدون پژوهش انجام شده اما از این پس با انجام طرح های مطالعاتی پژوهشی با کمک جهاد دانشگاهی می توان این چالش را در شهرداری بر طرف کنیم.

براهویی یکی دیگر از خلاء های موجود در بحث شهرداری و حقوق شهروندی را عدم آگاهی شهروندان نسبت به مسائل شهری عنوان کرد و گفت: در این زمینه امکاناتی که جهاد دانشگاهی استان در بحث آموزش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شهرداری از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای توسعه متوازن شهر زاهدان

استقبال شهرداری از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای توسعه متوازن شهر زاهدان