مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-09سياسي

تحلیل ظریفیان از اعتراضات اخیر دانشجویان


معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه پذیری است باید با .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا ظریفیان معاون وزارت علوم در دولت اصلاحات در گفت وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که در وقایع اخیر مجددا شاهد شکل گیری اعتراضات دانشجویی بودیم چه عواملی باعث شد که بار دیگر اعتراضات دانشجویی اهمیت خودش را پیدا کند، گفت: به هرحال توان فعالیت های اجتماعی و سیاسی دانشگاه یک توان پرکنشگری و حضور بسیار فعال نسبت به اقشار دیگر جامعه حتی نسبت به احزاب بوده است.

وی افزود: ما اگر بخواهیم سابقه جنبش دانشجویی را پیگیری کنیم، در سال 1313 دانشگاه تهران تاسیس شده؛ جالب است که بدانیم ما در سال 1314 درست یکسال بعد از تاسیس دانشگاه تهران، تحصنی در دانشگاه تهران توسط دانشجویان و تعدادی از اساتید در دفاع از حقوق معلمان داریم.

دانشگاه اساسا برای تولید و توزیع علم، تقویت نیروی انسانی، در نسل های بعدی دانشگاه که امروز شاهد نسل چهارم دانشگاه هستیم، از عرصه آموزش به عرصه پژوهش و کارآفرینی و دانشگاه جامعه محور انتقال پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل ظریفیان از اعتراضات اخیر دانشجویان

تحلیل ظریفیان از اعتراضات اخیر دانشجویان