مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 01:002022-12-08پزشكي

استفاده از داروهای سرطان پستان برای دوپینگ؟


حتی مواد موجود در داروهای تجویزی که برای مبارزه با سرطان پستان استفاده می شوند ممکن است برای افزایش عملکرد مورد سوء استفاده قرار گیرند؛ لتروزول به طور خاص به عنوان ماده ممنوعه در همه زمان ها (چه در مسابقه و چه در خارج از مسابقه) در فهرست ممنوعه آژانس .

- حتی مواد موجود در داروهای تجویزی که برای مبارزه با سرطان پستان استفاده می شوند ممکن است برای افزایش عملکرد مورد سوء استفاده قرار گیرند؛ لتروزول به طور خاص به عنوان ماده ممنوعه در همه زمان ها (چه در مسابقه و چه در خارج از مسابقه) در فهرست ممنوعه آژانس جهانی ضد دوپینگ قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که بسیاری از افراد در مورد تاکتیک های رایج افزایش عملکرد مانند عوامل آنابولیک و دوپینگ خون اطلاعات ناقصی دارند، ممکن است تعجب آور باشد که حتی مواد موجود در داروهای تجویزی که برای مبارزه با سرطان پستان استفاده می شوند مانند لتروزول، ممکن است برای افزایش عملکرد مورد سوء استفاده قرار گیرند.

آنچه ورزشکاران مشمول قوانین ضد دوپینگ باید در مورد لتروزول و رقابت پاک بدانند این است که جعبه داروی لتروزول با قرص های زرد رنگ به طور خاص، آنزیم آروماتاز مسئول تبدیل آندروژن ها (به عنوان مثال، تستوسترون) به استروژن است و لتروزول این فرآیند را مهار می کند که باعث کاهش میزان استروژن در بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از داروهای سرطان پستان برای دوپینگ؟

استفاده از داروهای سرطان پستان برای دوپینگ؟