مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 17:452022-12-08سياسي

گسترش صنایع در دشت ممنوعه ساوه توجیه ندارد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: گسترش صنایع ساوه در دشت ممنوعه که با پدیده فرونشست زمین مواجه هستند، توجیه ندارد.

- علی سلاجقه پنجشنبه 17 آذرماه 1401 در پایان سفر به ساوه و زرندیه که به منظور بازدید از مشکلات زیستی محیطی این منطقه انجام شد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: معضلات زیست محیطی موجود در ساوه و زرندیه موجب شد تا با حضور در این دو شهرستان به صورت میدانی بررسی ها انجام و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به استقرار قریب به نیمی از صنایع استان در ساوه و زرندیه افزود: این دیدگاه در این دو شهرستان وجود داشت که هم صنایع و هم دستگاههای اجرایی و دولت وظایف خود را به نحو احسن در این منطقه انجام داده اند و مردم از یک رفاه مناسبی در حوزه زیرساختی محیط زیست برخوردار باشند اما آنچه مشاهده شد وجود مشکلات زیست محیطی در حوزه منابع آب و خاک، بوی نامطبوع که گاها احساس می شود و .

در شهرستان هایی است که نرخ بیکاری در آنها منفی است و صنایع با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

معاون رییس جمهور در ادامه به توسعه دامداری ها در این دو شهرستان اشاره کرد افزود: مشخص نیست توسعه دامداری ها در سطح وسیع از 20 هزار تا 40 هزار راس دام در مجاورت روستاهای منطقه با چه مجوزی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش صنایع در دشت ممنوعه ساوه توجیه ندارد

گسترش صنایع در دشت ممنوعه ساوه توجیه ندارد