مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-08سياسي

ورود دانش بنیان ها به عرصه های اقتصادی نتایج مطلوبی به همراه دارد


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: دانش بنیان ها در حوزه های مختلف اقتصادی ورود کرده و در مقالات پژوهشی که کار کرده اند نتایج اثر بخشی را شاهد هستیم که اگر پیگیری ها و حمایت ‎های بیش تری از این افراد شود، - ایسنا/قم مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: دانش بنیان ها در حوزه های مختلف اقتصادی ورود کرده و در مقالات پژوهشی که کار کرده اند نتایج اثر بخشی را شاهد هستیم که اگر پیگیری ها و حمایت ‎های بیش تری از این افراد شود، اقتصاد ما از حالت سنتی خارج خواهد شد.

عباس شیرمحمدی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برپا شده است و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دستاوردهایی که در این نمایشگاه ارائه شدند بسیار عالی بودند.

وی ادامه داد: دانش بنیان ها در حوزه های مختلف اقتصادی ورود کرده و در مقالات پژوهشی که کار کرده اند نتایج اثر بخشی را شاهد هستیم که اگر پیگیری ها و حمایت‎های بیش تری از این افراد شود، اقتصاد ما از حالت سنتی خارج خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه در این گونه نمایشگاه ها پژوهشگران می توانند نسبت به وضعیت یکدیگر اطلاع پیدا کنند، مطرح کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش بنیان ها به عرصه های اقتصادی نتایج مطلوبی به همراه دارد

ورود دانش بنیان ها به عرصه های اقتصادی نتایج مطلوبی به همراه دارد