مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-08سياسي

خدمت صادقانه و تحقق مطالبات مردم؛ در رأس برنامه های دولت سیزدهم


خدمت صادقانه و تحقق مطالبات و خواسته های مردم در رأس برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد.

- خدمت صادقانه و تحقق مطالبات مردم؛ در رأس برنامه های دولت سیزدهم ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمت صادقانه و تحقق مطالبات و خواسته های مردم در رأس برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد.

جواد قناعت، امروز پنج شنبه 17 آذر در جلسه دیدار امام جمعه، فرماندار و جمعی از معتمدین شهر فردوس، اظهار کرد: استاندار و مدیران استان در راستای عملیاتی شدن برنامه دولت و گره گشایی از کارهای مردم، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

به گفته وی؛ بنا به سیاست های دولت مردمی ایران قوی، موضوع رفع مشکلات مردم و ارتقاء زیرساخت های مناطق به ویژه مناطق کمتربرخوردار به طور ویژه در برنامه های کاری دستگاه های اجرایی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی، صادق الوعد بودن را از ویژگی های بارز دولت سیزدهم برشمرد و یادآور شد: شخص آیت الله رییسی و دولت مردمی سیزدهم بر رسیدگی به دغدغه های مردم تا حصول نتیجه تأکید ویژه دارند.

وی با تأکید بر اینکه همه استان را در پیگیری مسایل و مشکلات یکپارچه می بیند، گفت: همه شهرها، بخش ها و شهرستان های خراسان جنوبی را یکسان می بینیم چراکه همه این مناطق متعلق به همین استان هستند و باید ارتقاء پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه و تحقق مطالبات مردم؛ در رأس برنامه های دولت سیزدهم

خدمت صادقانه و تحقق مطالبات مردم؛ در رأس برنامه های دولت سیزدهم