مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-08دانش

دانشجوی معترض بی ارزش نیست


دانشجوی معترض بی ارزش نیست و فرزند همین جامعه است که باید با تدبیر و تحمل و شناسایی منشا نارضایتی و نابسامانی برای رسیدن مسئولان به مطالبات خود تلاش کند.

- ایسنا/کردستان سرپرست دانشگاه کردستان گفت:دانشجوی معترض بی ارزش نیست و فرزند همین جامعه است که باید با تدبیر و تحمل و شناسایی منشا نارضایتی و نابسامانی برای رسیدن مسئولان به مطالبات خود تلاش کند.

  دکتر حامد قادر زاده سرپرست دانشگاه کردستان، در آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد روز دانشجو که با حضور مسئولین و دانشجویان در تالار مولوی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در دنیا توسعه ای اتفاق نمی افتد مگر اینکه بحرانی بروز پیدا کرده باشد و جهان پویا بر جریان انسانی مبتنی بر شعور استوار است.

وی افزود: برای ایجاد تغییر باید برنامه داشت و به گونه ای حرکت کرد که اصل و چارچوب آسیب نبیند چون بازسازی آن غیرممکن و یا بسیار مشکل خواهد بود.

قادرزاده گفت: اگر در دنیای امروز دانشجو مقابل ظلم و ستم و رذایل برای رسیدن به مطلوب ها و برترین ها تلاش می کند باید دل در گرو اندیشه داشته و با شور و شعور مطالبه خود را طلب کند.

به گفته سرپرست دانشگاه کردستان، تاریخ تغییرات دنیا بر مبنای اصلاح و سودجویی و منفعت طلبی شکل گرفته است و حال سوال این است که چرا باید توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی معترض بی ارزش نیست

دانشجوی معترض بی ارزش نیست