مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-08سياسي

مشارکت داوطلبان هلال احمر در خدمات بشردوستانه ارزشمند است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مشارکت و همکاری های داوطلبان هلال احمر در خدمات بشردوستانه و عام المنفعه در سطح بین المللی ارزشمند است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مشارکت و همکاری های داوطلبان هلال احمر در خدمات بشردوستانه و عام المنفعه در سطح بین المللی ارزشمند است.

سیدقاسم موسوی صبح امروز (17 آذرماه) در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک روز داوطلب، افزود: امروز به مناسبت 14 آذر روز جهانی داوطلبان در خدمت این قشر زحمت کش هستیم که به خاطر همه زحماتی که شما متقبل می شوید یک روز در تقویم به نام داوطلبان نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: امروز جمعیت هلال احمر میزبان داوطلبان خود در سطح استان زنجان شده و این مایه افتخار برای این مجموعه است چرا که در سال های گذشته همکاری های ارزشمند و گران قیمتی داشته اید.

این مسئول، شعار روز جهانی داوطلب را همبستگی با کار داوطلبانه بیان کرد و ادامه داد: یکی از اصولی که می توان در هر حوزه ای و برنامه ای مهم و تاثیرگذار است، همبستگی می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سالجاری شعار هلال احمر در حوزه داوطلبی همبستگی با کار داوطلبانه و همبستگی برای ملت، کشور، همه حوزه ها و ملل دنیا مناسبت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت داوطلبان هلال احمر در خدمات بشردوستانه ارزشمند است

مشارکت داوطلبان هلال احمر در خدمات بشردوستانه ارزشمند است